2/19/2013

Opowiadanie



„Po­cie­cha jest bal­sa­mem na głęboką ranę. Jest oazą w bez­kres­nej pus­ty­ni. Po­cie­cha jest jak łagodząca dłoń na two­jej skro­ni. Po­cie­cha jest niczym blis­ka, przy­jaz­na twarz. To obec­ność ko­goś, kto ro­zumie two­je łzy, przysłuchu­je się two­jemu ut­rudzo­nemu ser­cu, w smut­ku i nie­szczęściu po­zos­ta­je przy to­bie i po­maga doj­rzeć parę gwiazd.”
 - Phil Bosmans
O n a  nie jest przeciętna, nie jest też wyjątkowa… jest sobą. Ma na karku osiemnaście lat, a przed nią majaczy końcówka ostatniego roku w liceum.
O n  nie ma marzeń, sunie naprzód, nie ogląda się za siebie, ani nie dba o to, co zastępuje mu drogę. Kiedyś był kimś, dzisiaj balansuje na krawędzi, pomiędzy życiem, a śmiercią, będąc nikim.
Co stworzą będąc r a z e m?

Na życzenie czytelników, a także dla własnych doświadczeń i w celu nabrania nowych umiejętności, postanowiłam zebrać się w sobie i rzucić w wir nowości – zmiksowania Naruto ze światem rzeczywistym. Cóż z tego wyniknie? Zwłaszcza jeśli ma się do czynienia z Akemii? I z Sakurą i Sasuke? Och, możecie się wiele spodziewać, ale na pewno nie tego, że opowiadanie będzie ciągnęło się w nieskończoność. Naprawdę. Nie mam w zamiarach rozbudować go na sto, siedemdziesiąt, czy też czterdzieści rozdziałów. Wydaje mi się, że 25-30 będzie stosownym wynikiem. Przy naszych realiach wyobraźnia jest mocno ograniczona. Owszem, można stworzyć wiele, ale na pewno nie tyle, co oferuje gatunek Fantasy. Mimo to zrobię wszystko co w mojej mocy, ażeby zapewnić wam emocje godne tego gatunku.

Kategoria: Romans, SasuSaku, Szkolne życie

Autor: Akemii

Tytuł opowiadania: Get Around This

* Zainspirowane piosenką Get Around This zespołu Safetysuit. Podczas jej słuchania zauważyłam, że słowa mają wiele wspólnego z postaciami w opowiadaniu.
A więc zapraszam na nowy blog i zupełnie nową odsłonę głównych bohaterów.

16 komentarzy:

  1. Ojojoj nowy blog <33 Nie wiem co mam napisać. Bo tak się cieszę. Na pewno będzie tak samo genialny jak dwa poprzednie :). Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału . Czekam i pozdrawiam :)

    Czy mogłabyś osądzić mój blog ?. Chciałabym się dowiedzieć co mogę jeszcze poprawić. http://planynajutro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohohooo, szkole życie? Jako że sama tkwię w tej tematyce, to doskonale wiem, jak ciężko jest wymyślić coś oryginalnego, nie zajeżdżającego kiczem. Tobie to raczej nie grozi, bo nic co Twoje raczej banałem nie zajeżdża (tak, małymi kroczkami czytam SOH, jestem na 30 rozdziale xd), ale doskonale rozumiem, czemu chcesz sie ograniczyć do 25-30 rozdziałów :) Tylko jednego sie obawiam... żebyśmy przez przypadek nie wpadły na ten sam pomysł O.O no nie ważne ^^

    Cieszę się, że zdecydowałaś się na nowego bloga. Czekam na prolog/rozdział1.

    Weny i pozdrawiam!
    [troublesome--love]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohohoo...doczekałam się nowe bloga! Jupi!! Dziewczyno, uwielbiam twoją twórczość. Trzymam kciuki żeby i ten okazał się genialny. Co ja gadam? O.o Z pewnością taki będzie.
    Z niecierpliwością czekam na prolog.
    Pozdrawiam.
    Miliko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością! :)
    Uwielbiaaam Cię!
    Chyba to już mówiłam, no ale cóż. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością wyczekiwałam tego bloga :) Uwielbiam twoje opowiadania i jestem ciekawa jak poradzisz sobie z tą tematyka :D
    Mam nadzieję że to nie będzie twoje ostatnie opowiadanie o Sasusaku bo masz ogromny talent do pisania kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! Kolejne cudowne opowiadanie spod pióra( i klawiatury) Akemi! :DD
    Pozdrawiam, Hikari.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać;)
    Cudownie;)
    Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział/prolog ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam SasuSaku w Twoim wykonaniu, pewnie będzie świetne tak jak na Ai NO Ibuki i Secret Of Happiness :D
    To co, czekam na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i jeszcze dodam, że przez Ciebie uwielbiam ten zespół. xd

      Usuń
  10. Ohayo ;)
    Mogę jedynie czekać.
    Aczkolwiek z twoimi chwilowymi pokładami weny, mam nadzieję, że nowy rozdział pojawi się tutaj dość szybko ;>
    PS. Olej szkołę, zostań ninją ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że startujesz z nowym blogiem. Właściwie to dość dziwne, bo nigdy nie przywiązywałam się tak do autorek i ich Twórczości, ale...
    A z resztą nad czym ja rozmyślam? Grunt, że dalej piszesz!
    A piosenka... Znowu trafiasz w mój gust.
    Pozdrawiam i niecierpliwię się oczekując na rozdział pierwszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołańczam się do tych wszystkich uradowanych czytelniczek, które z niecierpliwością czekają na pierwszą notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo ;3 wybralas ta opcje ;3 i dobrze. W sumie ja tam wolalabym zebys pisala tak duzo jak sie da, bo to czysta przyjemnosc czytac opowiadania tak dobrej autorki, ale zdaje sobie sprawe, ze przeciez nie bedziesz ciagnela tego wiecznie. Mam tez nadzieje, ze Twoj zapal do pisania nie minie i bedziesz w stanie wymyslic cos nowego z SasuSaku ^^ powodzenia! ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Opis bloga na katalogu naruciakow od razu zwrocil moja uwage. Tajemniczo i intrygujaco. Szczegolnie ten fragment o Sasuke mi sie spodobal, no wiec lece do pierwszego rozdzialu ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawie, zabieram się do czytania następnych rozdziałów, szkoda że zaczęłam dopiero teraz czytać :(

    OdpowiedzUsuń